خرید گوسفند زنده در تهران ارسال به همراه قصاب

۳ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

صفحه نمایشگر LCD/LED

اگر صفحه نمایشگر LCD/LED شما خراب و خطوط عمودی، نقاط یا ترکهایی روی آن دیده می شود، این صفحه نکاتی را برای تعمیر آن ارائه می دهد. بسیاری از تلویزیونهای امروزی (پلاسما، LCD، LED) بزرگ و ظریف هستند. اگر تلویزیون صفحه تخت بزرگ شما به دیوار وصل نیست، احتمال افتادن یا ترک خوردن آن زیاد است. اگر تلویزیون صفحه تخت LCD بیافتد، احتمالا به صفحه آن ضربه وارده شده است. در ادامه روشهایی برای تعمیر آن بدون خرید تلویزیون جدید ارائه می شود.

 

نحوه تعمیر تلویزیون نمایشگر صفحه تخت تلویزیون LCD/LED دارای خطوط یا ترک

 

اگر نمایشگر تلویزیون شما نشکسته اما مشکلی بر روی آن دیده می شود، برای گارانتی پیش سازنده تلویزیون ببرید. اگر نمایشگر تلویزیون شما دارای نقاط، خطوط عمودی، لکه های کوچک، پیکسلهای نور غیرعادی، سایه یا مسائل مربوط به رنگ باشد، می توانید از گارانتی استفاده کنید. با سازنده آن تماس گرفته، در زیر لینکهایی در خصوص اکثر سازندگان تلویزیون ارائه شده است. مطمئن باشید که رسید خرید را دارید و شماره مدل و شماره سریال پشت تلویزیون خود را نیز همراه برده.

 

لینکهای برند تلویزیون برای ضمانت عبارتند از: سامسونگ، ویزیو، ال جی، سونی، شارپ، پاناسونیک، اینزگنیا، توشیبا، JVC، فیلیپس، ماگناوکس، سانیو، و امرسون. اگر تلویزیون شکسته شده و یا به نمایشگر آن ضربه وارد شده و خطوط عمودی رنگی در آن دیده می شود، احتمالا صدمه فیزیکی خورده و تحت گارانتی نمی باشد.

 

اگر تلویزیون صفحه تخت شما دارای خطوط عمودی زیادی بوده، نیمی از نمایشگر تیره شده، نمایشگر ترک و یا شکسته شده، احتمالا تعمیر می شود اما هزینه آن ممکن است بیشتر از خرید یک تلویزیون جدید باشد. اگر نمایشگر شما شکسته یا ترک خورده، شما می تواند نمایشگر، LCD، پلاسما یا قطعه LED را تعویض کنید. در برخی تلویزیونهای صفحه تخت، پنل شیشه ای بالای صفحه واقعی است. شما باید تشخیص دهید کدامیک شکسته قبل از آنکه قطعات را سفارش دهید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ava lm

تفنگ میخکوب چیست؟

 

در بسیاری از تولیدات محصولی گوناگون استادکاران و افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند روزانه نیاز مبرمی به ابزاری برای کار کردن دارند که از جمله آن ها می توان به تفنگ میخکوب اشاره کرد.در گذشته افراد برای کار کردن انرژی و زمان زیادی را صرف می کردند اما امروزه با تفنگ میخکوب کار ها را به سرعت می توان انجام داد و کاربرد فراوانی از آن داشت که معمولا بیشترین کاربردش برای اتصال میخ به اجسام و صفحات پلیتی می باشد.

 

خرید تفنگ میخکوب

 

تفنگ میخکوب را از نظر قدرت با هم مقایسه و دسته بندی می کنند و هر چقدر قدرت و توان یک میخکوب بالا باشد در کار های سخت استفاده می شود، تفنگ میخکوب همان طور که گفتیم دارای انواع مختلفی است که خصوصیات منحصر به خود را دارند و در بازار عرضه می شوند. در قسمت پایین به انواع آن و اطلاعات مربوط به این ابزار می پردازیم.

 

تاریخچه تفنگ میخکوب

فناوری پودر و چاشنی برای استفاده تجاری در طول جنگ جهانی دوم توسعه داده شد. ابزارهای اتصال دهنده پر‌سرعت برای تعمیر موقت کشتی‌های آسیب‌دیده مورد استفاده قرار می‌گرفتند. این ابزارها صفحات فولادی را به قسمت‌های آسیب دیده متصل می‌کردند. قبل از این توسعه، ابزارهای پودر و چاشنی در طول جنگ جهانی اول و در جنگ‌های زیر دریا استفاده شده بودند.

 

اتصال دهنده‌های این تفنگ‌ها از فولاد مخصوص و با نورد گرم ساخته شده‌اند. میخ‌های معمولی برای استفاده در تفنگ میخ کوب مناسب نیستند. اتصال دهنده‌های بسیاری برای کاربردهای خاص در صنایع ساخت و تولید طراحی شده‌اند.

 

میخ‌ها (اتصال‌دهنده‌ها) شکل‌های مختلفی دارند. برای مثال میخ‌هایی که انتهایشان رزوه شده است به عنوان پیچ در جا استفاده می‌شوند، و همچنین میخ‌هایی که در انتها واشر دارند برای مصالح نرم‌تر مورد استفاده قرار می‌گیرند. میخ‌هایی که در تفنگ میخ کوب پودر و چاشنی مورد استفاده قرار می‌گیرند، از فولاد مخصوص و به روش نورد گرم تولید می‌شوند تا در عین سختی زیاد شکل پذیری بالایی هم داشته باشند. برای نفوذ به بتن و فولاد بدون ایجاد شکستگی داشتن این مشخصات ضروری است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ava lm

انواع گلخانه

۱-۲- گلخانه های تولیدی سبزی و صیفی شامل محصولاتی نظیر خیار, گوجه فرنگی, توت فرنگی, فلفل, بادمجان, طالبی, سبزیجات برگی(ریحان- شاهی و……..) می باشد.
۲-۲- گلخانه های تولید گل و گیاهان زینتی برای تولید انواع گلهای شاخه بریده(رُز- ژربرا – گلایول – داودی) وگلهای آپارتمانی می باشد.
۳-۲- سالنهای گلخانه ای تولید قارچ دکمه ای و قارچ صدفی
از نظر نوع سازه گلخانه ها به دو دسته چوبی یا سنتی و مدرن یا فلزی تقسیم می شوند.
۴-۲– گلخانه های چوبی
اسکلت اصلی این گلخانه ها از چوب با پوشش پلاستیک مـی باشد. ارتفاع در ایـن سازه هـا ۲ تا ۳ متر و سیستم گرمایی و تهویه مناسبی ندارد و بدلیل ارتفاع پایین مناسب کشت محصولاتی نظیر خیار و گوجه فرنگی نمی باشد. مزیت این گلخانه ها قیمت ارزان احداث هر واحد آن می باشد ولی بدلیل نامناسب بودن محیط داخلی برای رشد گیاه معمولاً میزان تولید در واحد سطح در مقایسه با گلخانه های مدرن بسیار کمتر است. بدلایل ذکر شده این نوع گلخانه ها توسعه نیافته است و گلخانه های چوبی که قبلاً احداث شده به تدریج به گلخانه های مدرن تبدیل می شوند.
۵-۲- گلخانه های فلزی یا مدرن
اسکلت این گلخانه ها از فلز است که معمولاً با پلاستیک های ضد اشعه ماوراء بنفش (uv) پوشش و دارای سیستم گرمایشی و تهویه مناسب می باشد. ارتفاع این نوع گلخانه ها بیش از ۵/۴ متر است و بدلیل شرایط مناسب رشد گیاه در اینگونه سازه, عملکرد در واحد سطح نسبت به گلخانه های چوبی افزایش دارد.
اتصال قطعات لوله گلخانه های فلزی بوسیله پیچ ومهره(پرتابل)و یا استفاده از جوش می باشد. هزینه واحد گلخانه های پرتابل نسبت به سیستم جوشی ۲۰-۱۵% بیشتر است ولی نصب آن آسانتر و تغییرات در سازه راحت تر است.با لوله گالوانیزه گرم
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ava lm