خرید گوسفند زنده در تهران ارسال به همراه قصاب

۳ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

آموزش تعویض شیر برقی ماشین لباسشویی

متأسفانه شیر برقی (غالباً شیربرقی آب سرد) خراب می‌شود ولی شیر برقی آبگرم هم به خاطر داغی بیش از حد آب و خرابی واشر ها و رسوبات نیز خراب می شوند .

اگر نشتی آب را در قسمت پشتی و زیر ماشین لباسشویی دیدید و مطمئن بودید که لاستیک درب سالم است پس مشکل میتواند از نشتی شیر برقی باشد و باید آن را تعویض کنید. همین‌طور اگر نشتی آب هنگام آبگیری اتفاق افتاد حتماً ایراد از شیر برقی و یا شلنگ های آن می باشداست.

اگر لازم است که شیر برقی ماشین لباسشویی را تعمیر کنید بهتر است که از خدمات فنی تعمیرگاه‌های مجاز بهره بگیرید ولی اگر توانایی انجام تعمیرات ماشین لباسشویی را دارید ما در این به صورت قدم به قدم شما را راهنمایی می‌کنیم تا خودتان تعمیر ماشین لباسشویی را انجام دهید.

آموزش تعمیر و تعویض شیر برقی ماشین لباسشویی
چیزهایی که لازم دارید:
شیر برقی جدید
پیچ گوشتی
انبردست
قدم ۱ – ایمنی
لطفاً از قبل از اینکه بخواهید ماشین لباسشویی را باز و تعمیر کنید دو شاخه را از پریز برق بیرون بکشید. در این تعمیر با سیم‌ها سروکار خواهیم داشت.

قدم ۲ –شلنگ های آب را باز کنید
برای این کار ابتدا شیر ورودی آب به شلنگ ها را ببنید و بعد به آرامی با دست شلنگ ها را از ماشین لباسشویی جدا کنید.

قدم ۳ – برداشتن پنل بالایی
خوب، تعمیر ماشین لباسشویی همیشه با برداشتن پنل بالایی آغاز می‌شود. پس پیچ‌های پنل که غالباً در پشت (در برخی مدل‌ها در کنار هم هستند) را باز کنید و پنل را به سمت عقب بکشید تا در آید. با برداشته شدن پنل می‌توانید شیرهای برقی را مشاهده کنید. همان‌طور که گفتیم یک از شیرهای برقی مربوط به آب سرد است و دیگر مربوط به آب گرم است. فیلتر شیر برقی آب گرم غالباً به رنگ قرمز است. در برخی مدل‌ها ممکن است شیربرقی آب گرم و سرد به هم چسبده باشند. با دست زدن به اطرف شیربرقی می‌توانید وجود نشتی را تشخیص دهید. همچنین ممکن است رسوب وجود داشته باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ava lm

ضرورت چکاب دوره ای یخچال فریزر

 

همواره همه به دنبال یافتن روش هایی هستند که بتوانند در هزینه ها و مخارج جانبی زندگی صرفه جویی نمایند. و هزینه های زندگی خود را کاهش دهند، یکی از فاکتور های اساسی که مخارج زیادی را در بر دارد، هزینه تعمیرات و خرید لوازم برقی برای خانه است.

با استفاده از صحیح و چکاب به موقع لوازم خانگی میتوان از هدر رفت هزینه ها جلوگیری کرد و هزینه های تعمیرات را کاهش داد.  به همین دلیل چکاب به موقع دستگاه های برقی به خصوص یخچال فریزر که یکی از گران ترین لوازم خانگی محسوب میشود اهمیت زیادی دارد. در ادامه برخی از روش های چکاب لوازم خانگی را بررسی میکنیم.

 

 

تعمیر یخچال سامسونگ

 

1- تمیز کردن دستگاه

در مقاله تمیز کردن کویل های کندانسور یخچال اهمیت تمیز کردن این قطعه را بررسی کرده ایم، کویل های دستگاه وظیفه انتقال سرما به بخش های مختلف دستگاه را برعهده دارند و اگر کثیف و خاک گرفته باشند نمیتوانند عملکرد درستی داشته باشند.

 

نمایندگی تعمیر یخچال دوو

 

2- کنترل گاز یخچال

گاز یخچال دقیقا همان قطعه در آن است که وظیفه انتقال سرما را برعهده دارد، اگر گاز یخچال تمام شده باشد و یا به درستی تنظیم نباشد، دستگاه نمیتواند  عملکرد درستی داشته باشد. بهتر است برای عملکرد بهتر دستگاه چند وقت یک بار دستگاه را توسط تعمیر کار مجاز چکاب نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ava lm

تفاوت پرورش گوسفند و بز


حیوانات گوسفند و بز دو مورد از حیواناتی هستند که برای تولید شیر، گوشت و ... از آنها استفاده میشود، این دو حیوان تفاوت های زیادی باهم دارند و پرورش هر یک از آنها متفاوت است، در ادامه این نوشته به تفاوت های این دو میپردازیم.

پرورش گوسفند
گوسفندان یکی از انواع گاوسانان سم دار و نشخوار کنندگان هستند که به صورت اهلی و وحشی یافت میشوند. انسان ها از گوشت، پشم، پوست و شیر این دام برای تولید محصولات خود و همچنین تهیه غذا استفاده میکنند.
گوسفندان کوچک تر را بره مینامند و همچنین گوسفندان نر قوچ و گوسفندان ماده را میش مینامند.
 گوسفندان نژاد مختلفی دارند که برخی از آنها به شرح زیر هستند:
 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ava lm